10.08

Försov mig idag  vilket innebar att jag inte hann kamma håret, mycket intressant information, därför ifall ni ser nån komma strosande genom korridoren som är väldigt rotten är det förmodligen jag. Har haft matte redan idag och på torsdag ska vi lämna in böckerna vilket innebär ingen mer lektion på denna termin. Efter det här har vi svenska och då ska vi visa upp våran film som vi har gjort och jag måste bara tacka min bror för hjälpen igår (vi satt nämnligen uppe till över 1) och redigerade. Nu ska jag hitta för och motargument om invandrare begår mer brott i sverige. Ni hör ju bara hur kul det låter och hoppas ni förstår att vi har samhälls nu.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0