14 Juli

Grattis pappa på födelsedagen! Hoppas du får en bra dag!


Igår var jag med Jonas hela kvällen och de va myyss:) Idag: har jag varit på vårdcentralen och tagit blodprov och olika tester eftersom jag varit sjuk i över 10 veckor, eller har varit förkyld osv och eftesom jag är ganska allergisk mot pollen blir det extra jobbigt men nu har jag iaf fått medicin (cociliana bland annat) .. och jag får väl hoppas att det ska gå över!

Sen har jag varit på Maxi med mamma mormor & östen och vi har handlat kläder till mormora. Så nu är jag ganska nyss hemkommen och hade tänkt lägga mig och se tv, eftersom det tragiskt nog regnar. Hade inte så mycket mer att skriva utan vi får helt enkelt höras senare!


otroligt nyktert från avslutningen i onsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0