17.11

Hola Guapas! Ska bara skriva lite snabbt, drar till Munkviken ikväll för att tjäna lite pengar, känns sådär men om vädret är bra (vilket menas betydligt bättre än idag) så ska det nog bli riktigt roligt. Då skulle man ju förhoppningsvis kunna bättra på den såkallade ''brännan'' en aning. Är iaf konfaledare så det är dom jag far med och min konfagrupp är verkligen king så det blir nog bra hur som helst. Men sol skulle äga. Nu ska jag packa sen drar jaag. Kommer hem på torsdagkväll sen på Fredag är det midsommar vilket kommer bli hur awesome som helst. PUSS OCH KRAM!


Kommentarer
Postat av: Emma

Hihi, nae då;) <3

Du får mera saker än mig;)

2010-06-20 @ 18:52:35
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0