det är inte utsidan som räknas det är om du har häst eller inte



Har spenderat eftermiddagen på stallet av alla ställen! vi hade hälsopedagogik och var där och red! ännu en bra eftermiddag, själv fick jag en häst som jag och Erik L skulle dela på, han hette Max, stor som ett hus men snäll som en nallebjörn!!!! jag rensade till och med under fötterna på hästen, okej det heter hovar men sak samma. Vill seriöst bli en hästjej!! älskar hästar, fast jag var livrädd när jag red men ändå. Det var jättetrevligt! Efteråt fick vi glass av våra mentorer och nu börjar det närma sig schluttet känner man! Känns underbart. Nu ska jag duscha av mig all hästlukt hehe. Latero.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0