det värsta

Satt och skrev världens gladaste inlägg om hur bra allting är, hur glad jag är, hur underbart det är med sommarlov, vilka fina vänner jag har, världens bästa familj, allt.

Sen bara ändrades det på 0.6 sekunder

Har fan aldrig varit med om värre. Känner mig som världens PMS tjej som bara vill skrika och slå och smälla i dörrarna, säga upp mig från all bekantskap stampa sönder min mobil ni förstår inte!! är bara så jävulst arg och har ingen anledning att vara det. Vill ärligt talat bara svära åt alla och gråta samtidigt under mitt täcke.
Kan ju fan inte bete mig nu ska jag lämna denna äckliga blogg åt sidan. HEJDÅ.

glöm det

Kommentarer
Postat av: runa

vadådå?..

2010-06-18 @ 14:28:22
URL: http://malinochruna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0