IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING!

Hallå där kött & blåbär! alla på balen var verkligen superfiiiina!!! helt otroligt! har tagit massa bilder kanske lägger upp några här på någon man känner igen, känns lite wierd att lägga upp på folk som man knappt känner. Men! Vi får se. For och ökade riksken för cancer (solade) med Elina efteråt i hopp om att man inte ska vara som ett vandrande A4 imorgon på skolavslutningen. Kommer nog vara det ändå men man måste ju våga för att vinna. Så nu ska jag hoppa in i duschen hade jag tänkt, och måla naglarna smörja in sig osv. Sånt där viktigt och trevligt jobb:) Ha det bra mina vänner!


mina new shoes!


Kommentarer
Postat av: josefin

snygga skoor!

2010-06-09 @ 09:42:12
URL: http://naslundjosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0