snart är det dags att skaffa sig en ny baby hihi



Funderar starkt på denna goding

Acer AS 5935G-744G50



  • 15,6" LED
  • Intel Core 2 Duo P7450, 2,13Ghz
  • 4GB arbetsminne, 500GB hårddisk
  • NVIDIA GeForce GT 240 M, 1GB grafik
  • WLAN, LAN, Bluetooth, HDMI-ingång
  • Windows 7 Home Premium
''Bärbar PC för dig som vill kunna arbeta snabbt och effektivt med allt från bild- och videoredigering till Office-program och Internet. Med en Intel Core 2 Duo-processor på 2,13Ghz, 4GB arbetsminne och ett grafikkort med 1GB dedikerat minne kan du dessutom spela de senaste spelen. Datorn är förberedd för trådlös kommunikation via WLAN och Bluetooth och den inbyggda webbkameran med mikrofon gör det enkelt att hålla kontakten med hela världen. Via HDMI-utgången ansluter du enkelt datorn till en större LCD eller Plasma-TV och förvandlar din PC till en högklassig multimediaspelare. Med mjukvaran Windows Media Center får du dessutom total kontroll över ditt multimediabibliotek. Acer AS 5935G-744G50 levereras med Windows 7 Home Premium.''

Är verkligen ingen datorhacker (och vet inte speciellt mycket om vad som är bra och inte) men jag tycker att detta lät bra (?) haha eller så är jag helt ute och cyklar? 7.929:- går den på och det är inte jäättefarligt dyrt om du frågar mig. Får höra med min smarte bror som just nu är på Metal Town i Göteborg när han kommer hem om detta är någonting att ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0