Söndag

Godmorgon!
Igårkväll var jag med världens finaste kille♥ och vi åt blandannat pizza men jag har nåt konstigt illamående som aldrig går över (intalar mig att jag inte är bakis),såg The Ring 1 & 2 och jag har nog aldrig varit så rädd när jag sen skulle sova själv.. Men som tur var överlevde jag natten! Hade ställt ett alarm på 11.00 för jag tänkte sola, men det blåser och är lite moln så det blir nog inget av. Funderar på att ta en långpromme istället. Har inte så mycket att berätta mer utan lägger in lite bilder från munkviken istället.






Kommentarer
Postat av: f

hade du det bra i munkland emilian???



Ps. UMGÅS SNARAST!!!!!!!!!!!!miss u♥

2010-06-29 @ 15:48:03
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0