TISDAG!

Godmorgon höll jag på att skriva! Goddagens kanske låter rimligare. Idag tog jag ''ledigt'' från mattelektionen eftersom jag ändå vet vad mitt betyg är, så jag kom till skolan vid 10 och då hade vi bara betygsnack i alla ämnen och jag är nöjd. Efter det städade vi ur skåpen och sen såg vi ett bildspel från vårvandringen sen cyklade jag hem. Hade solen i ryggen hela vägen och det är himla varmt ute ändå!! Kul för dom som ska gå balen idag, ska förresten dit med Elina för att se Pontus och alla andra stiliga 91or. Tills dess ska jag öva på att gå i mina skor för dom är rätt höga kan jag lova er!!... önska mig lycka till och hoppas på inga brytna ben nu.. Tagga morgondagen & kvällen förresten. Kan inte fatta att jag redan gjort bort ett år på gymnasiet. SJUKT!



''gilla''

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0