00.10

Kom alldeles precis hem från frida där vi har ''firat'' cissis hemkomst från thailand som dock var i torsdags men sak samma;) kvällen har bestått av Earth Hour & 90% klagande om hur mycket snö det verkligen ääääär. Tydligen ska det komma 2 dm imorgon också? blir allvarligt spy-less. Vill ta första bästa flyg till en annan del av världen. Eller typ, Lund. Hörde av pappa att det hade varit 20 grader varmt där igår?!?!? och vi har snöjävla storm och kaos här. Nådligt less. Svar JA!

Idag for jag iaf på stan med Elina, jag köpte 2 tröjor och lite smink & hårfärg är nöjd med mina köp hehe, dock är jag mindre nöjd med att jag har 0 ekonomi och kommer ha ett tråkigt påsklov hemma i skell för att jag inte har pengar att ta mig någonstans men idag om 1 månad far jag till stockholm så det är bara att härda fram tills dess. Hur som helst, vart ju tok-blond av färgen som vi färgade i fredags så jag köpte en lite mörkare, och det vart? enligt mina vänner naturligt men enligt mig är de för mörkt jag som ville bli blond (blev ju de, FÖR BLOND.) men man blir aldrig nöjd, nu är det iaf inte ojämt och de känns kanoners.

Bara för att ta ikapp lite här ska jag lägga upp bilder på mina köp och min nya hårfärg. BLIR skitbra, nu ska jag lyssna på musik, mitt spotify har nämnligen laggat hela dagen eftersom våran router(?) hade gått sönder laggade vårat internet var 10onde minut så man loggades ut.. otroligt störande... men nu har vi en ny så nu är de bara att lyssna på hihi. Hörs sen, PUSS (kort inlägg förövrigt)



bjussar på en grymt skön låt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0