070310

Vaknade vid 1, sen städade jag lite på mitt rum eftersom det såg ut som skit, efter det skjutsade pappa mig på 360, så jag tränade i ungefär en timme sen fick jag hämnting då for vi på onoff och jag pratade med en tjej där om kameran, hon trodde inte att de skulle gå på garantin och att hon tyckte de va bättre att köpa ett nytt objektiv, amen 2500 ba sådär är inga problem för mig tänkte jag och köpte ett =)

Fast näe.. de gjorde jag ju inte. Får gulla lite me pappa och joppis sen får vi se hur de blir.

Iaf for vi på ica efter och jag har skaffat mig så många vuxenpoäng idag att det inte är sant! gick till och med inne på ica och drog vagnen, sen har jag kollat kilopris och de är alltid king att följa med och handla för då får man det man vill ha! iaf så ska jag gå ner och duscha nu sen fortsätta städningen på mitt rum. Förstår inte vad jag har gjort riktigt :S de är då kläder överallt iaf....


gulletjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0