17.35

Önskar att jag hade nått jätteintressant att skriva men icket!! Skolan har gått bra som vanligt idag, förutom att jag höll på att kvävas på lunchen, fick nånting i halsen och började hosta, sen kunde jag inte andas och tårarna bara sprutade, emma och matilda bara satt där och trodde jag skämtade,  när jag var nära döden!!! fast tillslut frågade emma om jag ville ha vatten så hon sprang rent utav fram! och  det gick ju bra tillslut. Glömde samhällspapprerna hemma idag på skolan fast josé P ska scanna hennes och maila dom till mig, VILKEN STJÄRNA! så de blir lite samhällsplugg när jag har fått papprerna, sen grey's klockan 9. Ska lägga mig och vila nu har världens huvudvärk. Hörs sen, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0