DUKTIGT DUKTIGT!

Vinst för AIK ikväll! starkt jobbat!! semi nästa då! 

Måste bara få gnälla av mig lite här, bussen skulle gå 18.30. jag är DÄR 18.30. 18.45 har den inte kommit, förstår ni hur mycket jag frös i mina träningsbyxor och jacka barra? var sur när jag steg in i bussen, gav honom onda ögat, om ni bara visste.... iaf så där det sitter en mörkyhad man som kör, och jag har aaaaldrig i hela mitt liv varit med om att någon människa kör så fruktansvärt sakta......var i stan 19.00 så jag löpte allt jag kunde till 360 och fick springa in på functionen och allt, fy fan så sur jag var. Tränade iaf func då sen så var jag på poweryoga efter och tro det eller ej men det var faktiskt otroligt jobbigt.

Och jag har nu insett hur himla ovig jag är! och det kommer kännas imorgon, nu ska jag hoppa in i duschen sen är det Cougar Town som gäll. PUSS♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jaa man blir ju överlycklig:D

2010-03-30 @ 23:02:47
URL: http://eemmakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0