every day holds a little dream



jag och jullix i medle taggade på tältning osv!!

Ikväll har jag bara legat i soffan och slappat, jag och pappa såg först Rain Man sen nu har vi sett Wallander Mastermind.. jättehemsk:S, vågar inte gå och låsa dörren nu... annars har jag spårat ont i lungorna efter allt hostande, börjar bli nådigt less. Men jag trottsar ba allt och far ändå till pite och badar imorn ändå! har ångest över hur blek jag är och att man är fit for fight inför  beach 10 kan man väl inte säga. MEN spela roll! haha.. Nu ska jag använda mitt bodybutter sen försöka sova ska trotts allt upp 9 imorn. Ni må då hade mina vänner.

ps. kolla till vänster, där de står ''61'' dagar till frankrike och hur länge det är kvar tills sommarlovet, längtar ihjäl mig!! ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har jag en kuk på denna bild?

2010-03-08 @ 12:43:05
URL: http://jlus.blogg.se/
Postat av: runa

TAGGA FRANKRIKE!!!!

2010-03-08 @ 17:51:16
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0