för dom som aldrig frågar får aldrig veta

Lovar du att vara ärlig? absolut!
Låt just nu: calling out 
Röker du? nejnejnej
Beroende av: socker!
Favorit bok: läser 'maskrosungen' nu å den ä braa
Vem behöver du mest just nu? min mamma
Vad tror folk om dig? att jag är glad och pratar mycket heh
Stämmer det? jo nog gör det de nog
Vad får du oftast komplimanger för? att jag är vältränad vilket jag verkligen inte är haha
Vad säger du för att imponera på någon? brukar väl inte försöka så mycket haha
Funkar det?
Hur imponerar man på dig? när man är sig själv och bara är king

Brukar du skratta för dig själv? hah jo
Vad står det i ditt senast inkomna sms? ''va ska vi gö ikväll då;)''
Vart bor du? moröbacke skellefteå....
Trivs du där: hjodå
Äger du några converse: jepp 2 par! (LOVE)
Festar du mycket? nejmen de tycker jag inte
Vad har du för mobiloperatör? halebop vänner
Är du allergisk mot något? lite pollen...
Nästa mål i ditt liv: att kara g i matte:S
Hur svarar du i mobilen? mob - hallå, hem- hej de ä emilia
Vem ringde du senast? amanda bj
vad sa den du senast pratade med live? ''har du min svarta kofta''
Antal sömntimmar i natt: 11?
Sov du ensam? aaråå
Tycker du om din pappa? jajemen

Brukar du komma i tid? oftast
När mår du bra? när de är fint väder och varmt ute
När blev du fotad senast? igår
Är du smart? helt sjukt smart

Favorit dryck på morgonen: oboy
Är du blyg? beror helt på umgänge
Är du cool? YOU BET.
Har du varit full? nej:S:S:S?
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? vad skulle ja inte göra!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0