fre/lör

Gårkvällen började hemma hos Elina med mingel fix & wine, sen for vi till bergsbyn och mötte upp sandra & annalade sen vidare  på en fest där, efter nån timma beslutade vi oss att ta bussen (bussen som aldrig kom?) till stan och till getberget på en maskerad, träffade väldigt saknade människor där♥♥ efter det  vidare till ytterligare ett ställe, det blev mycket flängande igår men överlag var de riktigt trevligt! att jag snublade in innanför dörren 04.40 är en annan femma...

Idag vaknade jag vid halv 11, åt frulle sen for jag och Elina på stan, kom hem med en döskalle ring från glitter! och nu är jag luspank och jag menar det. Efter det for jag och Elina hem till henne och sen skulle jag cykla hem (oplogad väg + cykel = många fall) det var verkligen ett riktigt krig att ta sig fram, BORT MED SNÖN ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT LESS!!! men nu är jag hemma och ikväll blir det vääldigt lugnt :) PUSS!






inga konstigheter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0