''hur stor är den? 18, o shit'' hahahahahahhaa

Hemma från pite nu, har badat hela dagen och känner mig helt mör i kroppen, eller blåslagen ska jag kanske säga.. Sofie kan de där med att åka på en heh! annars så har dagen varit king, har ätit de godaste skrovet i hela mitt liv!! de tog slut på ungefär 1 sek, sen fick jag världens chock när jag såg 2 killar stå och strula mitt i vattnet, de va skum överallt sen kommer jag upp ur vattnet och då är  dom ungefär en dm framför mig och grovhånglar! visste inte om jag skulle skratta eller gråta.. sen så var det en tjej som badade i string också, MYCKET EXCLUSIVT! Nu ska jag äta en efterlängtad middag seen vänta på elina då ska vi till sofia och mysa x1000 sen köpa chips på maxi, WEI. PUSS


Kommentarer
Postat av: runa

hihi men gömsan då!

2010-03-08 @ 20:32:13
URL: http://runaholmbergg.blogg.se/
Postat av: fanny

HA HA HA "såg 2 killar stå och strula mitt i vattnet, de va skum överallt sen kommer jag upp ur vattnet och då är dom ungefär en dm framför mig och grovhånglar!" jag finner inga ord, hahaha!!!!!!!

2010-03-08 @ 21:12:54
Postat av: Anonym

HAHA MEN FANNY DE ÄR SANT!!!!!!

2010-03-09 @ 01:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0