inte en lugn stund

vakna skola mormor träna stan handla hem duscha

äntligen hemma och får PUSTA UT!

har värsta dillemmat ikväll dock.. allt för mycke bra på tv!

19.30 halv 8 hos mig = GIVET!
20.00 familjen annorlunda /färjan håkans bar
21.00 spårlöst /svenska hollywoodfruar
22.00 boston tea party / petra mede show

SVÅRA VAL HÄR I LIVET! imorgon har vi fl-dag i byggdsilium hela dagen och de kommer bli kung hoppas bara på sol annars skär jag mig nog i handlederna när jag vaknar, skoja. nä men de vore ba ännu bättre. Nu väntar jag på att Fanny ska ringa sen ska jag hoppa in i duschen!


kittel!

Kommentarer
Postat av: cajsan

är det kittelfjäll?:D

2010-03-19 @ 14:34:45
Postat av: emilia

hih ja de äre=)

2010-03-19 @ 18:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0