Johan Falk

Denna kväll har jag inte gjort mycket kan jag nu konstatera. Har gjort några besök i köket i hopp om att någonting nytt,gott,spännande ska finnas i kylen, men icket. Har ett berg med läxor som allvarligt talat svämmar över mig. Pratade med Elina i telefonen och vi får båda ont i magen av hur sjukt mycket man sjuter upp saker och hur tungt lärarna överbelastar en med inlämningar och prov.

tisdag har jag samhällsläxförhör på grundlagarna
Nationella muntligt i engelska och som att 2 prov inte räcker på en dag 
Har jag också ett FL-prov om vintern där vi har 14 st (a4)papper att plugga in.  
 
Och nej det är inte slut där! Tills på torsdag ska jag ha läst ut min svenskabok som jag just precis kommit in i,det är ca 200 sidor jag måste läsa tills dess, sen ska jag skriva ett brev till huvudpersonen i boken och ställa 3 frågor sen besvara dom. Tills på torsdag. TORSDAG?

Orkar orkar orkar inte skolan nu!!!!

Iallafall så var kvällens tråkigaste händelse var att mina byxor gick sönder, mina svarta jeansleggings som jag i stort sätt använder varendaste dag är det nu hål i på insida lår, saknar dom redan. Har gullat lite med pappsen om att jag är i BEHOV av nya, eftersom det är tamej tusan dom enda byxorna jag använder. Nu är det nyheterna men efter det ska jag fortsätta se Johan Falk! Sov Gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0