kaos

Idag är jag fan segare i tänket än sjävlaste maria montazami, inget skämt, var och tränade powerstep med amandabj ikväll och de va helt sjukt hur segstartad jag är idag,vi låg mest och skrattade för sen hamnade vi längst fram också haha folk måste ju ha börjat undra hur vi  mådde egentligen. Nu ska jag duscha sen lägga mig i sängen och se brothers & sisters sen wallander om det ens är ikväll?, ska typ göra världens godaste fruktsallad också eller så tar jag bara godispåsen som är i köket, vi ser hur långt orken räcker... har som alltid världens cola-abstinens (LINN!!!!) så det får de bli också. Skola imorn längtar då inte för en endaste milli-sekund, Hadet.


Kommentarer
Postat av: linn

haha cola:]

2010-03-14 @ 19:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0