LAST NIGHT

Gårkvällen började ju jävulst bra... tappade kameran i golvet så att den gick sönder....sen kände jag mig bara stressad över allt och hade typ smått panik! Men Frida tog deeptalk och lugnande ner mig vilket behövdes♥ efter 9 kom det massa folk och det var kul, det konstigaste måste dock ha varit att jag var som fullast när jag skulle hem, hela kvällen gick jag  runt och ville att alla skulle ha roligt så att jag glömde bort att dricka?..

Att jag steg upp klockan jävla 8 idag för att komma till en kvartersgård som luktar snus och öl  fick mig att bara vilja spy! fan va grisiga alla är!! Och att jag är låter som en medelålders kvinna som har rökt hela sitt liv är ju också kul!  helt sinnes hur hes jag är!! ska inte klaga för mycke för de va faktiskt roligt igår ni är kingking tjejer och jag är faktiskt inte alls lite bakis idag FÖR FÖRSTA GÅNGEN! och det känns ba så braaaaaaaaa.

Nu är jag hos pappa och nu ska jag gå ner och duscha tills varmvattnet tar slut. seriöst. brabra hej

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att ni städade gullisar!!

& vi vill ha bilder, vi vill ha bilder!! ( när du har piggnat till och orkar;) ) /En superpigg jullix

2010-03-06 @ 11:45:31
URL: http://jlus.blogg.se/
Postat av: f

kanonkväll. well done milian♥

2010-03-06 @ 13:32:04
URL: http://rebeckaochfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0