MARS

MARS

Du har fått nya kompisar?
- Jaa faktiskt =)
Du har varit i ett annat land än Sverige? - Ne nog för att de kan ha känts så eftersom vi har lika mycket snö som i alperna nu!!
Du har bowlat? - Nepp!
Du har skolkat? - Jaapp mer eller mindre..
Du har fått bra betyg i skolan? - G+ PÅ SAMHÄLLS WEI
Du har varit ledsen? - Jag har varit ledsen ja.
Du har varit glad? - JADÅ!
Du har druckit alkohol? - 3 hela gånger!
Du har blivit kär? - Näeru.
Du har känt dig sviken? - Ja.
Du har känt att ingen har sett dig? - Har hänt.
Du har suttit vid datorn mer än du brukar? - Som vanligt!
Du har solat solarium? - Yess!!
Du har badat i havet? - Jo men varje dag (fast näe)
Du har rökt? - Alla som känner mig vet att jag är emot rökning!
Du har snusat? - Ja! och det var det värsta, blev snusfull som bara den.
Du har varit sjuk? - Hade världens förkyldning i början av mars.
Du har spytt mer än på fyllan? - Nej!
Du har bråkat med dina föräldrar? - Senast igår.
Avslutat ditt medlemskap på lunar? - Har aldrig haft, kommer aldrig skaffa!
Någon har sagt att du är snygg? - Jajemen!
Bråkat med din älskling? - Vem är min älskling då!?
Strulat med en främling? - Främling & främling
Bråkat med en från samma kön? - Näe tror inte det!
Varit så full att du knappt minns något från den kvällen? - Näe!
Gråtit för att ditt liv är misslyckat? - Näe, klart man har nån dålig dag men nej!
Pratat i telefon i mer än 1 timme? - Jaaara!
Kramat någon av samma kön? - Det är klart.
Kysst någon av samma kön? - PUSSA kanske passar bättre.
Kramat någon av motsatt kön? - Jajjemen.
Kysst någon av motsatt kön? - Jajjemen.
Köpt något till en vän? - typ inte (a)
Köpt något på ica? - VARJE DAG?
Gjort illa dig? - hade ett antal blåmärket efter vi hade varit i pite och badat kan jag säga er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0