NO CHANGE

Idag har jag suttit på frisöererna nästan 4 timmar i sträck, utan någon som helst förändring på mitt hår=D hah känns ju sådär, nä men satt ju som sagt och kollade på Elina och de vart finfint! tog en fikapaus med Julia&Josse på lilla marie och vi satt där ungefär en timme och de va trevligt :-)

Efter Elina var klar så for vi på dallas och åt kebabtallrik, var så sjukt hungrig eftersom jag kom till stan ungefär 11. Nu är jag hemma en snabbis och väntar på Elina vi ska på (gissa).............MAXI! och möta upp sofia och sara, berättar sen vad vi ska göra måste packa sovgrejer nu, och hänga upp mina badkläder.... (jag vet badade igår men hade inte orken). vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0