onsdag.

Först och främst måste jag bara få säga att JAG FÅR ALLTID DÅLIGA LÅTAR PÅ HJÄRNAN!  förstår alla som är less på mitt sjungande idag (speciellt du emmam) typ peter jöback ''duuuu, du har förlorat mer än jag, för jag har alla minnen kvar..'' lalalla, haha sen ''jag är singel, siiiiiingeeeeeeeel, jag är singel, singeeel....'' frispråkarn och peter jöback vad är det för ja.... haha näe men de brukar vara värre.

kommer ihåg när christer sjögren va med i mello för nått år sen, ''I love europe'' kanske de värsta jag har varit med om, men man slutar aldrig nynna på den, seriöst aldrig!!! aja ville bara få det sagt.

Idag hade första grupperna redovisning på hälsopedagogiken, typ ''fråga olle'' program, de va riktigt roligt! vi ska köra på måndag och det kommer nog göra succé, grejen är den att jag kommer säkert bli jätte generad och skratta när vi ska informera våran klass om massa sexfrågor och typ ''vad händer när en tjej blir kåt'' kommer aldrig kunna hålla mig;D

Ikväll måste jag egentligen till kyrkan men jag orkar inte fara för att jag är hos pappa och det blir långt, sen ska jag ändå dit imorgon också. Plus utöver det ska jag göra klart en powerpoint som jag ska redovisa imorgon. Då är bara grejen den att eftersom jag har windows 7 på min dator så har jag fått office programmet på engelska och ingenting är likadant som på skolan så de lär bli rätt lätt, men får göra mitt bästa. KORT INLÄGG förövrigt! bra jobbat ifall du orkat läsa ända hit ner;) Sen så saknar vi dig cissi som är i thailand och mår kung för tillfället!♥





Kommentarer
Postat av: EMMA

haha, jag gillar när du sjunger :] fast jag tycker du borde lära dig lite mera av låten för det enda du djunger är "för jag är singel" ;)

2010-03-18 @ 11:22:30
URL: http://emmmamarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0