skönt

Sitter nyduschad nu, for och tränade efter skolan, först en timme själv sen nya core, och det var jättebra. Bra låtar och jättemycket rumpa, lär kännas imorgon. Och påtal om imorgon, då går vi bara halvdag, phett nice! missar idrotten & fl-en, grymt. Idag hade vi redovisning på hälsopeddan, de gick inte bra. Men skönt att ha det bortgjort iaf, fick istället ett 10 sidor tjockt häfte inför vinterprovet nästa vecka, känns inte lockande. Sen så missar jag våran enda sovmorgon eftersom jag har fått stöd i matte nu. Känns sådär men vad gör man, är glad att jag ska få hjälp iaf.



Ikväll ska jag se tv heeeela kvällen sen ska jag sova, ha en bra kväll alla♥

Kommentarer
Postat av: Emil!!!!!!!

rooommpaaah! :D

2010-03-22 @ 22:35:07
Postat av: emilia

HIH EMIL DA

2010-03-23 @ 19:03:55
URL: http://emmiliasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0