SLI TO THE TEN

jag gav upp när ungefär halva femte filmen hade gått, mådde inte bra rent psykiskt.. vaknade av att både elina och sofia lämnade mig ensam ute i elinas gästrum, har nog aldrig hoppat upp ur en soffa så snabbt nån gång skulle inte förvåna mig ifall jag väckte hela hennes familj också, vi avslutade iaf med att se sista filmen nu på morgonen och dom blir bara dåligare och dåligare.. men men  iaf kom jag nyss hem och är tröttare än jesus själv sitter i samma kläder som jag har sovit i, absolute fresch osv=D nä men ska faktiskt bege mig in i duschen nu sen ska jag gå till apoteket och hämta hostmedicin som doktorn har skrivit ut... hoppas de funkar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0