söndag

Igår så var jag med Elina Ralle & Anton, vi var hemma hos Elina och såg beck, jag sov mig igenom halva filmen men det var trevligt! vi såg också jurassic park och ni förstår inte hur mycket man stör sig på tjejen som är med där!!! vill bara slå hon, hon skriker sig igenom hela flmen och är bara störd, haha de va iaf jätteroligt att se på, kom hem vid 1 och då tvättade jag bara bort sminket och somnade direkt.

Idag är det fint väder och jag vill vara ute, ska försöka få med mig någon men då kom jag på att jag måste lära mig min saga till röst och rörelsen (som vi ska läsa upp på onsdag) så vi får se hur jag gör, de kommer ju fler fina dagar eller hur;) ska gå och klä på mig ha en bra söndag nu! PUSSPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0