thursday

Godmorgon! har datorkunskap nu, gjorde ungefär såhär ( ) mycket igår på min powerpoint, ingenting alls vill säga. Men ska förmodligen inte redovisa idag så de e nog lugnt :) Idag får vi tillbaka våra samhällsprov, ber till gudarna om G för jag var ingen stjärna direkt på att ''Reflektera och skriva ner mina egna åsikter och tankar om Fox-News'' Annars har helgen börjas smidas lite smått och jag tror de kommer bli nice. Ska till mamma imorgon och jag längtar! har inte varit där på 2 veckor och jag saknar henne. Efter skolan idag blir de hem och äta sen kyrkan och jobba med mina småpluttar. Nu ska jag göra klart det sista på min pp så att jag kan andas ut! PUSSPUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0