Torsdag

Idag visade alla 3or upp sina projektarbeten, de va roligt att se till en början men sen blev de långtråkigt och varmt man trängdes med alla och det tog typ en timme att ta sig igenom all folkmassa! men man slapp lektioner iaf, for till mormor vid 1 sen skjutsade dom hem mig för magen började krångla och de va lika bra, så jag sov när jag kom hem sen blev det jobb, har gjort påskpyssel med barnen ikväll och jag har lim och fjädrar i mitt hår just nu... känner att jag  behöver en dusch NU, en massage skulle inte sitta fel heller  eftersom jag har bärt ett antal barn på min rygg! tur man är stark osv.


Imorgon är det fredag och VECKANS BÄSTA är att jag får pengar och att imorgon ska jag och Elina äta på TATUNG=D FY TUSAN SÅ GÖTT! sen slutar vi 11 också, och det heeelg♥♥♥



PS. alla ville ha min fina kyckling, det vart slagsmål! så jag vill inte höra nånting om att den ser ut som skit nu;) DS.

Kommentarer
Postat av: elle

MAAAAAAAAAAAT<3<3<3<3

2010-03-26 @ 10:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0