torsdagkväll

FICK  G+ PÅ SAMHÄLLSEN! hade helt seriöst utan tvivel no douts,bombsäkert satsat pengar osv.. tippat att jag skulle få ig, men icket!  vi har läxförhör nästa torsdag och ifall jag får bra på det överväger de till ett vg!!! asså förstår ni lyckan??? till ett prov jag pluggade till dagen innan (väldigt seriöst......) blev bara superglad.

Ikväll har jag jobbat och det hände världens grej, blev supergenerad

jag står inne på toan, då kommer alexander 6 år och knackar på dörren

alexander: emilia! är du på toa?
jag: jaa det är jag!
alexander: är du själv där inne?
jag: jaa det är jag.
alexander: det är så att jag är så att jag är kär i dig!!!!

haha asså jag visste inte vad jag skulle svara,världens gulligaste. Ville bara pussa han... sen så sa han det till johanna också, att han var kär i mig alltså. blev himla glad ändå hahaha gjorde typ min dag. 

nu kom pappa precis hem ska gå och prata med han lite, sen ska jag packa mina väskor till mamma och just nu äre ju veckofinal i halv 8 hos mig. ni må då hade så bra mina vänner och imorgon är det fredag!! hoppas alla är lika lyckliga över det som jag!, jag längtar! PUSS.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0