OJOBBIGT.MED.SEG.FAMILJ

Gör den här listan pga av att jag väntar på att min otroligt sega broder ska komma hem så att min ännu mer otroligt sega pappa kan köra oss till mamma, mycket bra tidsfördriv!!

Namn:
Frida Emilia Sundberg
Födelsedatum: 93 - 07 - 08
Ögonfärg: blå/grön/gråa haha!
Hårfärg: Blondie förtillfället med en mycket oönskad utväxt.....
Längd: För att göra en lång historia kort, det står 165 på mitt pass, men tydligen är jag 163.5
Civilstatus: Singeeell
Höger eller västerhänt: Höger kan inte ens skriva mitt namn med vänster
Stjärntecken: Kräfta

Första tanke när du vaknade: Har jag redan sovit hela natten?
Sista tanke innan du somnade: minns inte?
Pepsi eller Coca Cola: Cola!
BurgerKing eller McDonalds: McD!!!! lättttt
Adidas eller Nike: spelar inte så stor roll men har mer nike grejer!
Choklad eller vanilj: chocklad!

Svär du:
Ja de gör jag faktiskt..
Sjunger du: det gör jag men är ingen höjdare på det!
Duschar du varje dag: inte varje dag, men varannan minst!
Gillar du skolan: Jag älskar skolan speciellt matte och samhälls
Tror du på dig själv: Ja det är klart jag gör.
Kommer du överrens med din mamma och pappa: Ibland vill jag bara flytta och ibland har jag världens bästa föräldrar.
Antal människor du skulle ge ditt liv för: Ingen, hah nä men mina närmaste.
Antal piercings: Öronen, Navel, Tunga!
Antal tatueringar: Ingen än sålänge hihi
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Typ alla födelsedagar sen så nån gång till!
Antal saker jag ångrar: Finns saker jag ångrar men kommer inte på nåt speciellt nu.

Hur svarar du i telefonen: Hallå, ifall det är på hemtelefonen eller nått nummer jag inte vet så blire ''hej de är emilia''
Tycker du om gul-bil-leken: ja för jag är king på den!
Hur mycket pengar har du i plånboken just nu: ingenting alls, de dammar....
Hur mycket är klockan: 16.24
Hur spenderar du en regnig dag bäst: Inomhus...

Vem/vilka pratar du med på msn just nu: Sandra & Elina
Vem ringde dig senast:
Linn Nordström!
Pussade dig senast: hehhee e säkert nån tjej i lördags!
Vem vill du kasta en sten i huvudet på: hahah, typ nåt riktigt tard!
Vem saknar du mest just nu: mamma hihi
Vem är din bästa vän av samma kön: fanny,tjejerna i klassen elle,runaosv 
Vem är din bästa vän av motsatt kön: erik wiklund å alla gamla klassisar
Vem är ditt tionde sms ifrån: Nina!
Vem/vilka ska du träffa imorgon: Familjen å kömpisarna
Vem/vilka umgicks du med senast: Julia frida emma och johannaaa
Vem/vilka festade du med senast: Oj, de va massa tjejer och killar från olika håll.

Har du cyklat utan händerna:
Jaja hah de va ju as coolt förr!
Har du gråtit en hel natt: inte en hel,sömnen tar över men nästan
Har du druckit så du spytt: ja tyvärr
Har du åkt vattenskidor: JA OCH DET ÄR SÅ JÄVLA ROLIGT!!!!!
Har du åkt rullstol: bara lekt lite
Har du gjort en bakåtkullerbytta: jajemen!
Har du köpt lösgodis för över 50 kr: Jo åt inte upp allt själv får jag väl hoppas
Har du haft träningsvärk: TELL ME ABOUT IT, har de fan hela tiden
Har du önskat att du var det andra könet: men näee typ inte, eller nån gång kanske..
Har du velat vara ett djur: hahah de tror jag inte!
Har du tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: varje dag ....
Tycker du Harry Potter är bra: ja fast de är ingen favvo direkt!
Har du hatat choklad: När man tryckt alldeles för mycket har jag det (varade dock nån sek)

Vem är i rummet med dig: DEXTER.
Vem fick du senast sms av:
Nina
Vem tänker du på nu:
Ingen faktiskt, mig själv
Vem pratade du senast i telefonen med: Elina
Vems hus var du senast i: Sofias
Vem sa du senast "jag älskar dig" till: Mamma!
Vem önskar du att du var med nu: men orka...
Vem är din favoritsläkting: mormor och alla andra, lätt å välja en hah :P
Vem i din skola går dig mest på nerverna: hm.... dom som lämnar brickorna osv i matsalen

Var går du skola:
A-torp
Var är din telefon: Här med mig!
Var är din mamma: påväg hem från hennes jobb skulle jag tro!
Var sover du: i min säng!
Var handlar du mest: H&M, Bikbok,Gina där man handlar i skeå?
Var fick du tar i tröjan du har på dig: H&M betalade den själv!
Vart åkte du senast bil: Till skolan imorse!
Var i ditt rum är du: Framför datorn

Vad åt du senast: 2 mackor!
Vad drack du senast: Bubbelvatten
Vad är det för färg på dina byxor: blaaack
Vad är närmsta saken som är blå: mobben
Vad gillar du mest med skolan: rasterna som sagt
Vad har du på fötterna: svarta sockar!
Vad är din favoritfärg: svart tråkigt nog..
Vilken film såg du senast: Minns ej
Vad hör du just nu: Darins låt från mello på radion

Har du hånglat i mer än 3 minuter? får ni väl lista ut själva.........
Har du sovit i en annan säng? aldrig
Har du hånglat på en bio? nejnej, inget jag vill hellerhatar folk som hånglar framför ens ögon ..get a room
Har du hånglat i skogen? men näeeee
Har du tyckt att din kusin är het? haha näee faktiskt inte
Har du sovit naken?
Har hänt!
Har du kört över hastighetsgränsen? nej min pärla går inte så fort ...
Har du målat om ditt rum? nep!
Har du dansat framför en spegel? varje dag
Har du fått hicka? jaa, huvvaligen
Har du stulit pengar från en kompis? absolut inte har för mycket samvete för det..
Har du hoppat in i en bil med folk du just träffat? Nog har jag det nog!
Har du varit i slagsmål? haha, näee men skulle vara kul att pröva på hur det känns att slå någon
Har du smygit ut ur ditt hus? Jamen nog har jag det nog


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0