20 maj 2010

Dagens humör: Glaaaaad

 

Dagens mående: Faktiskt himla bra, ser fram emot grymt många saker nu och tiden går så fort så snart är det nära!=)

 

Dagens borde: Packa upp min väska från Frankrike, TRAGISKT EMILIA.

 

Dagens frisyr: Lite lockar som såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig-men-ingen-hjälp-kom

 

Dagens smink: Vanligt!

 

Dagens klädsel: Just nu, Jeansshorts & ett linne

 

Dagens planer: Tandläkaren,Skola,Prommis

 

Dagens materiella vill ha: En vit spetsbh-bustier  som jag har haft men den är helt borta och jag blir snart skogstokig.


Dagens fundering: Hur vissa människor kan vara så jävla desperata

 

Dagens beroende: SOLEN

 

Dagens tråkigaste: Samhällslektionen, fy farao så tråkig

 

Dagens längtan: Helgen såklart!

 

Dagens superlängtan: Skolavslutning och sommarlov!

 

Dagens tidning: Norran hahaha

 

Dagens låt: Stereo Love (taggar helgen hihi)

 

Dagens saknad: Åh!! alla från Taizé såklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0