älskar livet?

älskar att det är 15 dagar kvar tills sommarlov (varav 6 skoldagar)
älskar att vi ska äta suring ikväll!
älskar att pengarna kommer till helgen
älskar att vi ska på vårvandring imorgon

meen såklart så ska det vara negativa saker också

gillar inte att jag har 2 stora uppgifter som ska vara inne idag inte är gjorda
gillar inte att jag har ont i huvudet
gillar inte att jag har varit förkyld sen valborg jävla helgen
gillar absolut inte att det ska regna och vi ska sova i tält
gillar inte att jag försov mig imorse och att jag har cyklat i regnet och kommer till skolan så jävla rotten utan smink och med ofixat hår
gillar inte att vi har samhälls nu och att linn (som har kollen) inte syns till någonstans

här är 2 bilder från helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0