det är som jag vart nedgrävd under en sten i fyra veckor



Har helt och hållet skjutit upp skolan och allt som har med det att göra, tänkte inte på skolan en sekund när jag var i Frankrike och sen jag kom hem så har det varit som jag har gått på lov. Min hjärna vill inte sammarbeta och jag orkar inte ta tag i saker och ting. Nu måste jag skriva en uppgift på röst och rörelsen och det är verkligen det sista jag vill.... men det kommer att kännas bra efter??? och bara för att det här inlägget inte ska torka sönder totalt av tråkighet så bjussar jag på en låt! som är KING & det ska vara (extended mix) mycket bättre.

 åh nu vart allting kursivt och jag får inte tillbaka det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0