Fredagskväll

Har haft en jättetrevlig kväll med några brids, vi for först och köpte pizza på junibacken där vi även hittade en mobil som helt oväntat var Elins så hon fick tillbaka den och det var ju tur! :) efter det cyklade vi hem till Elina och åt, Isabell hade tagit med sig godis från godisvågen så vi tröck en del godis sen blev det cykeltur till maxi & sitta där ett tag. Sen for vi tillbaka till Elina för kubbspel vi delade upp lagen i smarta & osmarta,och  jag var helt oväntat i det osmarta laget  men ojjjj vad vi vann alltså, helt sjukt! Efter det tog vi filtar och satte oss på Elinas alltan och spelade chicago med tända ljus. Skitmysigt! Här är bilder


cykel sanna!!!

finaste vännen:)


satt helt otroligt fint i kistan

såhär nöjd var jag!! även om det inte syns hehe

gött!!!!

fintjejer på maxi


mina två lagkamrater!

det såkallade ''smart-laget'' ......

och vårat ''osmarta-lag'' eller som sara och jag skulle ha sagt, un-braniac's ...



TACK för en mysig och trevlig kväll tjejer, Imorgon klockan 10 ska jag Sanna och Sofia gå broarna så jag funderar på att lägga mig tidigt. Såg att det INTE skulle regna imorgon och det känns ju king med tanke på att det vankas kanske för mig sommarens första sommarfest! King! KRAM!

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiiiin

tusen tack igen för mobilen;D!

2010-05-22 @ 20:42:33
URL: http://eliiiiinj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0