hemma från skogen

Måste bara citera Julia¨

 ''skit under naglarna och pollen mellan tårna, ögonbrynen har tappat sin form skönt att vara hemma men denna lilla resa har varit toppen endå.''

Helt klart har det varit toppen, vad kan det annars bli med helt underbara classm8's. Trotts lite negativitet från min sida så är jag glad att ni står ut med mig! Sitter just nu här framför datorn som nån uteliggare och stirrar är helt laaaaaaaam.

Älskar förövrigt att jag beställde fika av min mormor & östen på telefon så när jag kom till dom fanns det  mazariner och marabou till mig som fika, känns verkligen underbart. Berättar mer om vårvandringen sen nu väntas duschen♥♥♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0