HEMMA!!!!

Det första som märks när vi kommer hem hit till skelletown är att älven är översvämmad och att all snö är borta, folk går runt i SHORTS!!! och det är jätte varmt. UNDERBART. Har haft kanske världens trevligaste resa, helt klart ett minne för livet, har typ 700 bilder på min kamera och sen har Runa massa filmklipp och allt sånt kommer jag lägga in sen, nu hade jag inte tänkt göra någonting vettigt utan äta lite av mitt godis & ligga på balkongen och sola. Saknar alla från Taizé jättemycket redan och det känns jätte sorligt på något sätt, saknar oyak, folket,stämningen kan hålla på i åratal och skriva här.... men vi tar det sen,  hoppas förresten att mina trogna läsare kommer tillbaka ligger på ett pinsamt antal nu. JAJA hörs sen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0