Lördag

Igååår var jag med Elina Magda & Matilda plus några killar, vi var och grillade och hade det trevligt. Vaknade idag och det var så underbart att få sova i sin egna säng förövrigt. Sen for jag och Elina på stan, jag har köpt en hel del grejer bland annat ett par shorts två tröjor en ögonskugga från M.U.S och så lite annat, har väl inte överflöd i pengar men jag kände att jag behövde dom där grejerna, sen när jag kom hem så visade mamma att hon hade ett par beiga militärshorts som satt som smäck på mig och där har jag ju ett par extra gratis, TACK mammis♥

Ikväll blir det lugnt, precis som igår, ryktas om nån film av nåt slag och jag tackar inte nej. Skriver mer senare, PUSS.

taggade tjejer påväg till Taizé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0