MÅNDAG

Igår gjorde jag bort både röst och rörelse uppgiften där man skulle ''analysera sitt kroppspråk'' sen skrev jag även klart hälsopedagogiken och just nu jobbar jag för fullt med en sagoanalys på svenskan! känns helt underbart skönt att faktiskt ha gjort bort det och ska verkligen försöka göra svenskan nu, till nästa år ska jag lova mig själv att inte skjuta på saker. Imorse gjorde jag förövrigt första delen i nationella matte också och enligt min åsikt så var den svårare än den andra. Fick by the way också VG på engelska nationella och jag är NÖÖÖJD. Idag går vi till lunch sen ska vi cykla hela klassen till Boviken för att grilla och leka lekar blir nog helt awesome. Nu slutar engelskan och nu har vi svenskaa igen, latero ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0