NEJJJJJJJJJJJ

ASSÅ DET HÄNDER INTE! om 3 dagar ska jag fara till Frankrike vem om inte just JAG vaknar upp med igensvullen hals, migrän och träningsvärk i hela kroppen....... Har varit på vårdcentralen idag och konstaterat att det är inte halsfuss, men har samma symptom. Så det är något halsvirus, hon som jag var hos sa ''Hoppas det har gått över tills på fredag'' Och det hoppas jag verkligen, äter halstabletter som en narkotiamissbrukare knaprar på sina egna.. VILL INTE, KAN INTE OCH FÅR INTE BLI SJUK. (är ju redan det) BALLE! VILL BARA SKRIKA UT MIN ILKSA. Imorgon ska jag ta mig till skolan och göra bort Engelska Nationella & säga hejdå till dig Emma(L) Sen ska jag hem och sova och kurera mig. FAN FAN FAN!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det va bra så kan vi iaf ta ett farväl;) de sög ju....:((( men det förstår jag, sen vill inte ja bli smittad hellerhihiA(A)

2010-05-05 @ 18:36:00
URL: http://eemmakrantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0