sommar.kom

Jag springer runt i jeansshorts mina nya gladiatorsandaler ett pösigt linne här hemma, jag har precis målat både tå och fingernaglarna sommar-rosa, jag taggar festivaler och lyssnar på  massa sommarplågor för att jag längtar så mycket tills sommaren.

På måndag befinner vi oss förmodligen där, om vädret är med oss. Om det är det, eller inte, det spelar ingen roll. Det blir att kriga med sommarkläderna ändå, jag har inte packat nånting för jag gillar att göra det ''i sista minuten'' det är då man känner spänningen och det pirrar i hela kroppen för man har resfeber och vill bara åka nununu. Jag var och handlade med mamma idag och vi köpte massa mat att äta på bussen och jag älskar när man får bestämma vad man vill ha med sig hem.

Jag vet att jag bara sitter här och ordbajsar just nu, men jag är en sån människa som blir glad av de minsta och för vissa mest obetydliga sakerna, svårt att beskriva men så är det.

Kommentarer
Postat av: cajsa

jag tror nästan alla är sjuka av vi som varit där...

de är så jobbigt

2010-05-06 @ 22:16:32
URL: http://cajsaochamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0