Söndag

Igår såg vi som sagt The Human Centipede och jag har tre råd till er som inte gillar skräckfilmer.

1. Se den inte
2. Se den inte
3. Och vad du än gör så se den inte

Vill helst inte prata om filmen men det var sjuk på alla sätt & vis, äcklig rå & mannen som var mördare (han som sydde ihop dom) var kanske den läskigaste jag någonsin sett. Idag är det iaf Morsdag så grattis Mamma & Mormor. Mormor & Östen kommer hit sen på fika & innan dess ska jag ha hunnit klart med min hälsopedagogik-inlämning, så ska försöka göra bort det nu. Sen blir det nog att göra Röst&Rörelse ifall jag får tag på min lärare...... Jajaja vi hörs sen iaf!


EN rökig från medle!

Kommentarer
Postat av: m

hahahah snygga..

2010-05-30 @ 19:11:48
Postat av: FREAKY_FREDZZ

vi var rätt slitna från natten haha, det var ju nice att vi fick ett helt tält för oss själva.

2010-05-30 @ 20:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0