The Human Centipede

Har haft en liten ''födelsedags-middag'' för Pontus ikväll, grillat potatisgratäng, haloumi!!!! och massa gott sen nu väntar vi på efterätten som är inget mindre än pannacotta vilket är typ det gooodaste! efter jag har ätit och så ska jag ta min fina moppe & köra till Elina där jag hon och Jonas ska ge oss in på att se den nya äckelfilmen (The Human Centipede) som jag bara sett trailern på och spyr av  bara den! Förstår inte ens vad jag ger mig in på. En sväng till maxi blir det nog också som vanligt. Nu ska jag hjälpa mamma att ställa in i diskmaskinen. KRAM!


Kommentarer
Postat av: karolina

sv: dom är från din sko:)

2010-05-29 @ 23:37:10
URL: http://karroyeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0