theeeeeeeeeeeeeeeeee

Älskar att jag är tröttare än tröttheten själv när jag kommer hem från skolan, ELLER!? somnade iaf och vaknade av att det var middag:) Nu ska jag bege mig till Elina för att umgås med henne,yaoska & joss!  det blir nog himlarns trevligt. Hoppas på en tur till maxi men det blir det nog som vanligt! Annars vänner kollade jag på yr.no och vädret för nästa onsdag (skolavslutning den 9onde) är 25 grader och mulet! kanske någon regnskur men 25 grader så vi ska inte klaga! LATERO.

för att inte det ska bli ett torro-inlägg så bjussar jag på  två partylåtar för partysugna people!







Rasmus Seebach - Natteravn
Kato ft. Jon - Turn The Lights Off

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0