vårvandringen



vårvandringen började ju ''bra'' iaf, pissregn och 12 grader = blöt packning!

men alla var iaf glada och hungrigaaaaa när vi gått våran första etapp!

där var alla som var lika smarta som jag (och tog joggingskor.. ENDAST) jätteblöta om tårna så då blev det torkning vid grillen eller ska vi kanske säga smältning för min del...

sen på kvällen blev det mys och grillning av korv osv!


morgonen där på gjorde vi Anitha med H stolt och killarna körde lite morgon qigong!

sen stannade vi på en gård där vi lyckades riva ner en lyckstolpe och alla i 1b är numera proffs på HA-JA! leken!

om skorna inte torkar efter att ha stått vid grillen tar man det man haver vilket i mitt Felles & Lisas fall blev plastpåsar, REDIGA plastpåsar!

vi råkade också gå lite fel så det blev några vändningar men solen stekte så det gjorde inte så mycket!

packingen var helt olidligt tungt och efter andra dagen gick alla framåt-lutade..

men vi var glada ändå!

ett av alla våra stopp då tog det ungefär 0.14 sekunder att slänga av sig den rediga ryggsäcken för att inte få permanenta ryggskador..

väl framme på andra stället var Frida helt otroligt lycklig av köttbulle-lukten;)

då var det dags för maaat!!

på kvällen blev det grill,lekar (123 OST!,Under hökens alla vingar kom) och bad för några crazy people

VAAARMT!!!!...

när vi kom fram till medle där bussen skulle hämta oss var det äntligen massage-sage-dags och killarna gjorde ett riktigt bra jobb!


slutligen SPFL1b. (utom jossew & andrée) TACK för en trevlig resa!

Kommentarer
Postat av: emma wikström

min stuga ni pajja stolpen i...

2010-05-28 @ 21:17:44
Postat av: f

sicken fin berättelse emlan;]

jag kopar nå¨gra bilder. okej?:::::*:

2010-05-29 @ 18:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0