-

Ibland kan livet kännas ganska förvirrande när de egentligen borde vara rätt simpelt, att känslorna har ett eget liv kan ibland kännas fruktansvärt. Att ha en förstående pojkvän och en helt underbar vän hjälper kraftigt i ett sånt läge. När känslorna ibland spelar en ett spratt är de viktigt att kunna skilja på vad det är man vill ha och vad de är som bara är där som en "aptitretare".

Tog denna text från Natalies blogg.
Tycker bara det stämmer så otroligt bra och var väldigt bra formulerat. Ibland letar man efter kickar som livar upp ens vardag när man inte behöver det. Jag har jag allt jag vill ha jag trivs med det och är otroligt nöjd.Vad letar man efter, är detta allt som blir? Ska det sluta där? Nu ska jag sluta tänka och istället sova och drömma om helgen.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0