Lite tidsfördriv medans kladdkakan är i ugnen.

FÖR 15 ÅR SEN...Så lekte jag förmodligen runt skallig som jag var på Solstigen 7

FÖR 10 ÅR SEN...
Hade mina föräldrar skillt sig och jag var överlycklig över att få ha 2 rum istället för ett!

FÖR 5 ÅR SEN...Då gick jag i sexan och gick lös på hårspray och smink

FÖR 3 ÅR SEN...
Hade jag klippt PAGE!!! och fy och fasa kan inte förstå än idag hur grotesk en människa kunde bli

FÖR 1 ÅR SEN...
Så hade jag gått gymnasiet en tid och trvides kanon i min klass

FÖR 6 MÅNADER SEN...
Var jag i Frankrike (Taizé)

FÖR 3 MÅNADER SEN...Var jag på Arlanda och var nervös för första utlandresan till Cypern med min bästa vän!

FÖR 1 MÅNAD SEN...
Åt jag och min älskling på Wook&Roll och myste på hemma!

FÖR 1 VECKA SEN...
Hade jag gjort min andra APU-dag på Regnbågens förskola!

IGÅR...
Tränade jag och inte mycket mer

IDAG...
Är jag på så sjukt bra humör!!

IMORGON...
Hoppas jag på allt jag äger och har att jag får pussa på min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0