TACK

Ligger i soffan och käkar russin, gött! och har ingenting att skriva egentligen men sen kom jag på det... Är så jäkla dålig på att säga det i vanliga fall, så jag gör det nu!

TACK TACK TACK TACK!! Till mina fina vänner!! känns otroligt töntigt att skriva ''ni vet vilka ni är'' men ännu värre att sitta och skriva ut massa namn. Så ni vet vilka ni är♥, Älskar er allihopa och jag är så taggad på allt vi ska göra framföver, utomlands, fjällenresa,massa fest och så vidare. TACK FÖR ATT ''NI vet vilka ni är'' FINNS! Nu ska jag återgå till russinvärlden. TJINGELING

Kommentarer
Postat av: hoppas jag till hör en av "dina fina vänner!"

Du är en helt underbar person jag är minst lika glad att du finns. Tack för att du alltid ställer upp för mig, att du lyssnar och bara finns här för mig.♥ Jag älskar dig.

2010-11-10 @ 22:36:22
Postat av: Anonym

*tillhör

2010-11-10 @ 22:39:48
Postat av: jag tar åt mig

Läskigttt att vi haft samma tankar, såg nu dock att jag var dagen efter dig, hihi! puss på daj♥

2010-11-13 @ 18:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0