Tisdag

Min blogg går under jorden snart. Har all tid i världen att skriva men ändå inte. Det senaste dygnet har vi iaf  hunnit med en hel del (jag och jonne) ätit varsin B&J spelat till level 45 på bubble struggle (OMÖJLIG ATT KLARA) tränat,gått till maxi,sovit,bokat hotell till stockholm,myst,sett tv. Imorgon ska vi på stan och jag har lagt av ett par skinnshorts som jag ska testa och kanske inhandla. Måste ha något nytt till på fredag. Sen ska jag även köpa hårfärg och färga håret. Hoppas det inte blir svart bara. Nu ska jag måla naglarna. Hörs när jag har tid eller ork.

Har inga nya bilder. Men den som gissar rätt på vad som hänt här (ja det är min arm) får en hunka! hehe.

Kommentarer
Postat av: Anonym

blivit nypen?

2010-11-02 @ 23:13:45
Postat av: emilia

tyvärr...

2010-11-04 @ 14:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0