+-0

PLUS
Fick ett guldkort av pappa
Nattorientering imorgon (innebär fika)
Sovmorgon imorgon & på onsdag
Jag och min bubbe planerar en Stockholmsresa i vinter!
NK-B provet framskjutet!
Veckorna går fort snart är det helg

MINUS

Ska analysera en film imorgon på filmkunskapen, (jaa!! men hur gjorde man det då?)
Samhällsläxförhör på fredag
MATTEPROV PÅ FREDAG!!!!!! kan ingenting..Och det ger mig världens ångest
Måste plugga varje dag i veckan
(Kommer inte hinna träna)
(Kommer inte hinna vara med min b-friend)
(Kommer leva med världens ångest och känna mig misslyckad)


Alltså... finns inte mer att säga än att om jag vore ett mattegeni skulle den här ångesten inte sitta över mig som en 10kg s vikt över mina axlar. Ingen förstår hur svårt och jobbigt jag anser att det är och hur mycket jag gruvar mig inför detta. Att ett ynka matteprov kan få mig att känna såhär är inte ens acceptabelt. Inte på nåt sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0